dinsdag 8 februari 2011

Vreemde hobby

Zo weer terug in het land en we hebben een fijne tijd samen gehad.
Eenmaal thuis, dan begint de knutselkriebel weer en ben ik weer aan de slag gegaan.
Gisterochtend bracht ik de jongste naar de klas. Hij had een onvoldoende voor zijn laatje dus ik wilde de inhoud wel eens zien.....Ik begreep die onvoldoende gelijk.
Ook lag er een nietszeggend verfrommeld plastic zakje. Ik pak het op en er vliegen allemaal afgebroken puntjesvan potloden uit door de hele la heen. Wat moet je daar nu mee? roep ik naar zoonlief. Die spaar ik, antwoordt zoon!
Joh gooi weg die troep, je hebt er niks aan! Maar zoonlief is niet te overtuigen.........
Dus om zijn laatje toch nog een beetje een net uiterlijk te geven, heb ik maar een klein doosje voor hem gemaakt. De puntjes van Max! Hij is 4cm bij 4 cm en daar kunnen een boel puntjes in. ;-)



Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Wat een leuk verhaal Brenda, je zoon zal blij zijn met zo'n moeder! Fantastische én supercreatieve oplossing! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen