donderdag 17 februari 2011

2 kaartjes

Hallo allemaal,

Hier twee kaartjes die ik heb gemaakt!

De roos is 1 van de grote rozen van Wild Orchid Crafts bewerkt met glimmermist en waterverf. En daarna nog wat glitter. Het achtergrondje is gemaakt met een techniek die ik laatst bij Tim Holtz zag.
Je neemt een embossingfolder en je stempelt een design op de kant waar je embossing motief ingegroefd is. Hopelijk is dat een beetje duidelijk en anders moet je het gewoon even een beetje uitproberen. ;-)
Het kleine roosje heb ik in de gesmolten Utee gedoopt en uit laten lekken.

Het tweede kaartje ben ik zelf niet zo weg van. Weet niet zo goed waar dat aan ligt. ( Denk dat het aan de kleur roze ligt, dat is niet echt mijn kleur)

De afbeelding is van internet. Met een laagje glossy accents. De hartjes zelf geknipt en geverfd met goudkleur en daarna bestempeld. De bovenste 2 hartjes heb ik opgebold. De hoekjes zijn van een Cuttlebug die en met raw umber geverfd. Daarna gelijk de heattool eroverheen gedaan voor het grovere effect. Verder heb ik bruin ijzerdraad, bloemetjes, lint, kant, veertjes en een  perlenpen gebruikt.


Verder ben ik bezig met bloemharten van klei te maken. Voor mijn zelfgemaakte bloemen. Ik zal kijken of ik daar morgen wat voorbeelden van kan laten zien.

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Die grote roos knalt werkelijk van je 1e kaartje af Brenda! Mooie achtergrond ook! En wat heb je een perfecte hoeken gemaakt voor je tweede kaart zeg, het lijkt wel metaal! Mooie elementen overal! Geniet van je weekend, groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten zijn dit. De roos heb je echt schitterend gemaakt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen