maandag 21 februari 2011

Hortensia

Een aantal dagen geleden kwam ik op de site van Nicole's stamp addiction een leuke hortensiabloem tegen.
Die wilde ik ook wel maken en dit is het resultaat.
Zij gebruikt de helft van een piepschuimbal om de bloemetjes op te plakken. Die had ik niet in huis dus ik heb een bolvormige mal gepakt en daar een cirkel omheen gevouwen. Goed laten drogen en je hebt een half bolvorm. De bloemetjes zijn van de Tattered flower die.
Nu moet ik snel naar mijn werk.......


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. En exact die kleur hebben wij dus ook in onze tuin hè! Hortensia's zijn één van mijn favoriete bloemen, we hebben ze in het blauw, wit en deze kleur dus! Je hebt de bloem wel supergoed gemaakt zeg! Vind 'm nl. nét echt!! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen