maandag 28 februari 2011

Cameo's van Fimo

Goedeavond,
Zoals ik al eerder schreef heb ik wat sieraden van mijn moeder te leen. Daarbij zat een Cameo broche van mijn oma. Ik heb daarvan een rubbermal gemaakt. Het leuke eraan is dat je hetgeen wat uit de mal komt nog verder kunt bewerken/vormen zodat ze er niet allemaal hetzelfde uitzien. Het schilderen is een ongelooflijk priegelwerkje maar toch leuk om te doen. Op de foto hieronder staat bovenaan de originele broche en de rubbermal. En de 5 eronder hetgeen wat ik er tot nu toe mee gemaakt heb. Foto is misschien niet helemaal duidelijk. Ik heb net een foto gemaakt op zolder met een daglichtlamp maar de glans van sommige cameo's weerkaatsen een beetje.


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Nou ja zeg Bren! Wat ben jij slim! Goed zeg om ze zelf te maken, ze zijn super gelukt! Groetjes, geniet van deze nieuwe dag, Ira en jij ook bedankt voor alle leuke commentaren die je bij me achterlaat, zijn altijd zeer gewaardeerd!!

    BeantwoordenVerwijderen