maandag 31 januari 2011

Toch nog 2 kaartjes

Bedankt voor jullie felicitaties!
Tja, als je leuke hobbyspulletjes krijgt voor je verjaardag dan gaat het toch kriebelen ,he? Gisteren dus lekker relaxt geknutseld.

Ik kreeg het andere kooitje en een leuke vogelstans en daar ben ik een beetje mee gaan spelen. Ik wilde proberen om er een kaart van te maken die ook geschikt is voor een man. Dus zonder al te veel tierelantijntjes. De vogel is geembost en geverft met de kleuren donkerrood, zilver, helblauw en koper. Het vogelkooitje met zelfgemaakte glitterverf en koperkleur. Het sentimentplaatje is gestanst met mijn nieuwe multimal van Nellie Snellen. Geverft en bestempeld en daarna opgebold. Het roosje is van fimoklei.De takjes zijn van Crealies.Verder heb ik nog grof touw gebruikt en ben daar met bronsverf overheen gegaan.
Ik heb alles 3D opgeplakt.




Het tweede kaartje is weer heeeeel anders!





Voor het magnoliaplaatje heb ik de multi mal van Nellie Snellen gebruikt. Het plaatje heb ik alleen ingekleurt met zwarte waterverf. De rood/roze bloemetjes zijn gemaakt van zelf geschept papier bewerkt met glimmermist.
En Scrapchickies, dat was inderdaad de die van Timmie!
Ik heb ook nog geld voor mijn verjaardag gekregen. Ik heb daar gisteren allemaal bloemetjes voor besteld bij Wildorchidcrafts.
Misschien dat die al binnen zijn gekomen als ik terug ben uit Parijs. Zou een leuke verrassing zijn. Ik zal er nog wel een fotootje van nemen.
Nou, tot over een paar dagen!


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Nog van harte gefeliciteerd. Je bent lekker in de watten gelegd, als ik het zo hoor.
    Mooie keerten heb je gemaakt.
    Veel plezier in Parijs.
    Tot over een paar dagen....

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen