zondag 13 februari 2011

Verjaardagskaart

Ik kom bijna niet aan knutselen toe! Het is gewoonweg te druk. Frank moest afgelopen vrijdag optreden met de band. Ze doen mee met een soort van competitie en zijn een ronde verder. De volgende ronde is in P60 in Amstelveen.  Uiteraard, zodra ik mee kan ga ik mee........
Rick gaat volgend schooljaar naar het voortgezet onderwijs. En het kiezen van een nieuwe school is een hele bevalling en slokt veel tijd op. Maar we zijn er uit. Dus nu snel aanmelden en hebben we dat ook weer achter de rug.
Ik heb nog wel een kaartje gemaakt.
Weer heel anders dan anders.

Ik heb een stempel van Michael Strong gebruikt en die op verschillende plekken gemaskerd opgebracht. Daarna gekleurd met aquarelverf. En de buitenlijnen van de driehoeken met koperverf. Het is niet zo goed te zien op de foto maar het bruine eromheen is van zelfgemaakte glitterverf. De zwarte stansjes zijn van Cuttlebug. Een leuke kinderkaart vind ik het wel geworden.

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Leuke stijl! Je kaart doe me aan Afrika denken met die tribal patronen op de achtergrond en de leuke stansjes! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen