dinsdag 8 februari 2011

Schatkist

Doosjes maken is zo leuk! Gister besloot ik een schatkistje te maken zonder gebruik van een werkbeschrijving. Gewoon een beetje passen en meten, zeg maar!
Ik heb gewoon bruin karton gebruikt en het decoratie papier is van de Action. Flink bewerkt met walnut stain distress inkt. Het vogeltje heb ik overigens ook bij de Action gekocht. Het woord Romance is geembost en is van Cuttlebug. Verder ben ik aan de slag gegaan met koperverf. De voetjes, het hartje, button en het vogeltje is er mee bewerkt. Ook de randen aan de voorzijnde zijn bewerkt met koperverf. Ik heb er eerst een parelkettinkje opgeplakt voordat ik met de verf aan de slag ben gegaan.
Oh en nog even over de button. Die is gemaakt van aluminiumfolie. Je draait er eerst een balletje van. Dan druk je hem met iets hards plat. met de achterkant van een kwastjes ofzo maak je een kuiltje in het midden voor de kraal. Door met de steel van de kwast er rondom in te drukken ontstaat er een patroontje. Ik heb de kraal opgeplakt, geverft met koperverf en rondom de kraal, stickles goud gedaan.
Ik vind hem leuk geworden. Het vogeltje en 1 oranje roosje zorgnn voor toch nog wat kleur in het geheel.
Het doosje is ongeveer 11 cm lang en 10 cm hoog (zonder vogeltje) Hij sluit met klittenband.



Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Hij is meer dan leuk geworden Brenda! Vind 'm énig! En ja, wat heeft de Action toch altijd leuke dingen hè, kom er zelf ook graag ;-) Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen