zaterdag 26 februari 2011

Doosje

Goedemorgen,
Ik wilde wel weer eens spelen en kliederen met verf dus heb ik dit doosje gemaakt. Nu zal je zeggen , ja maar hij is alleen zwart.  Maar ik kan je zeggen dat dit doosje verschilldende kleuren heeft gehad. Ik ben aan de slag gegaan met gesso en tig verschilldende kleuren. Maar ik vond het eindresultaat niet zo. Ik heb het totaal dus maar overgeverft met zwart. Altijd goed hahaaha!
Ik heb eerste de tekening gemaakt en vandaaruit ben ik gaan kliederen. Wat ik leuk vind aan dit doosje is dat de zwarte versiering van het doosje doorloopt in het wit van de rand.



 Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Blij dat ik niet de enige ben die dingen moet overschilderen omdat ze niet naar m'n zin zijn, ha ha ha! Deze bijna kubistische stijl is echt heel apart, goede kleurencombi! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen