zaterdag 26 februari 2011

Cadeautjes

Mijn broer en schoonzus vierde vandaag hun verjaardagen. Ook was het van de week hun trouwdag.
Dit waren de projectjes die wel al af waren maar die ik dus nog niet kon laten zien.........
Allereerst een doosje voor hun trouwdag gevuld met lekker chocolaatjes.

En voor allebei een leuke wallet gemaakt. Erg leuk als je geld wilt geven!


Vandaag ook wat sieraden van mijn moeder te leen gekregen. Ik ben er nu rubbermallen van aan het maken. Er zit ook een Cameobroche bij en ik hoop zo dat die lukt! Over een paar dagen weet ik het ;-)

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een ongelooflijk creatieve dame Brenda! Ik kan altijd zo genieten van je werk, je hebt prachtige cadeautjes gemaakt, heel speciaal allemaal! Fijne zondag, groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Leuk om cadeau te krijgen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen