dinsdag 16 juli 2013

Prijs van Iamroses.com

Net een dagje thuis van vakantie en vandaag gelijk een verrassing met de post. Mijn prijs van iamroses. Ik had de chanllenge van "Mei" gewonnen" Ben er zo blij mee, wat een geweldig pakket! Er zitten zelfs hun nieuwe lelies bij zodat ik weer kan meedoen met hun volgende challenge.

Deze challange loopt tot het einde van de maand en is te vinden op http://iamroses-challenge.blogspot.nl/ wil je ook meedoen met deze challenge? Laat een reactie achter onder deze post dat je mee wil loten en morgenavond om 20.00 uur verloot ik een zakje met iamroses flowers zodat je kunt meedoen met deze challenge. 

Iamroses is een webwinkel in handgemaakte mulberry bloemen. Je kunt de winkel hier vinden. www.iamroses.com


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met het winnen van je prijs , gun het je van harte ! En natuurlijk wil ik ook wel eens een poging doen om mee te doen met die challenge !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je mooie prijs. Dan heb je wel lang moeten wachten, maar het is het wachten waard geweest zie ik.
    Ik wil natuurlijk graag een kansje wagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd wat mooi prijs veel plezier ermee hoor wel wanneer je tijd heb en de malgeld heb over gemaakt is oke ...............xx tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's zeker een leuke verrassing Brenda! Van harte proficiat met je prijs, bloemen maken een mens altijd gelukkig! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The idea was to gently use rollers and suction similar to a
    massage, to increase circulation and rid of the toxins.
    Regular exercises are perhaps the most effective methods
    to prevent cellulite build up. There, the ingredients will
    go to work breaking up fatty deposits and repairing the broken skin connecters that help to form those peaks and
    valleys.

    Feel free to visit my website kim kardashian cellulite ()

    BeantwoordenVerwijderen