zondag 29 april 2012

Tags van restjes dozenkarton

Sorry , ben ik weer! ;-)
Ik had nog wat stukjes over van de doos waar ik het schoentje mee gemaakt had. Er zaten nog mooie stukjes bij en dus in mijn ogen, zonde om weg te gooien';-)
Al snel was het idee van een aantal tags geboren. Ik heb er stukken van geknipt, gedeeltelijk ontveld, geembost en lichtjes in de gesso gezet. Daarna met mijn vinger de verhoogde delen ingewreven met verschillende kleuren metallic rub on. ( voor wie niet weet wat dat is, een soort van wax die je over papier kun wrijven.) De randen heb ik gedistressed met walnut stain inkt.
 En dit is het resultaat. Lekker grungy, he?






Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes en wat een mooi blog heb je. groetjes Janita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel slim om al je restjes op te gebruiken Bren, en al helemaal op deze manier, je tags zien er inderdaad lekker grungy uit!

    BeantwoordenVerwijderen