donderdag 5 april 2012

2 nieuwe kaartjes

Vandaag kwam mijn bestelling ( dus ook mijn nieuwe achtergrondstempel) alsnog binnen. Ik had de bestelling al als verloren beschouwd. Maar onze postbode is zelf op zoek gegaan in hun sorteercentrum en vond een doos die stuk was. Maar wel met mijn naam erop. De postzegels waren nog niet gestempeld. Ze heeft het snel in haar tas gedaan en is het speciaal langs komen brengen. Echt een super postbode!  Ben zo blij!!!!! Maar goed, eenmaal binnen gelijk alles uitproberen natuurlijk, had al lang genoeg gewacht............
Voor beide kaartjes heb ik dezelfde achtergrondstempel gebruikt. Het is de BG Kissing Booth Rubber Stamp Painted People Backgr. van Hero Arts. Op beide kaarten heb ik het bewerkt met glimmer glam. Diecuts zijn allemaal van Creatables behalve de blaadjes. Die is van Crealies.




Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Seus papéis de fundo e seus recortes são lindos!! Espero que a primavera esteja chegando bem colorida por aí!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh geweldig Bren, wat een súpergave achtergrond, jemig, die stempel is écht top!! Je hebt er dan ook zeer fraaie kaarten mee gemaakt, lekker grungy! Oh, die wijnlabels heeft Jacqueline er niet afgeweekt hoor ;-) ze woont in Frankrijk vlakbij een wijnboer die al die losse labels heeft, zodoende! Fijne Paasdagen! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen