zaterdag 28 april 2012

Pumps, pumps! I love pumps!

Ohhh wat ben ik toch gek op mijn nieuwe Viva decor schoensjabloon...........
Het donkerbruine is gewoon knutselkarton.......... het cremige ook wel maar ik heb grote stukken karton in de koffie laten weken,  daarna zoveel mogelijk koffie er uitgeknepen. Nog een nachtje op de kachel gelegd en toen was het papier klaar. Nouja, klaar?! Door het knijpen, waren er wel scheurtjes ontstaan en ik wilde de onderdelen natuurlijk wel als geheel eruit knippen. Dus toen ik het karton aan het strijken was bedacht ik mij dat ik nog plakvlieseline in huis had. En dat heb ik er aan de achterkant opgestreken. Dus nu de binnenkant van het schoentje.



Ik ga vandaag eens kijken of ik dit schoentje geheel uit doosjekarton kan halen. En of het dan nog wel een elegant schoentje blijft ;-)




Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Geweldig! Ik ben dol op schoenen, maar ja, welk meisje is dat nou niet?? Vind die van jou supergaaf, vooral die shabby chic uitvoering!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig gezicht zo die pumps. Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen