zaterdag 14 april 2012

Magic card en een gewone kaart ;-)

Goedemiddag dames,
Het is weer lekker weekend en het zonnetje schijnt hier volop. Heerlijk!
Gisteren heb ik nog 2 kaartjes gemaakt. Ik wilde ook graag wat speciale kaartjes op mijn stalletje straks dus ik ben weer eens gaan you tuben.......En vond verschillende tutorials voor het maken van een magic card. Als de kaart erin zit dat is het plaatjes zwart wit en als je hem eruit schuift is hij ingekleurd. Dat zijn leuke dingen. Vooral bij kinderen zal dit erg aanslaan denk ik.
Hieronder dus mijn uitwerking!

En bij het zoeken naar speciale kaarten kwam ik ook een tutorial tegen van mooie gestranste voorkantjes. Normaal behoort het doorzichtig te zijn en zo kun je de kaart inkijken. Ik heb er voor gekozen om en een mooi decopapiertje achter te plakken. De bloementjes heb ik eerst geinkt met theekleurige inkt en daarna met een goed verdunde acrylverf eroverheen gedaan. Geeft wel weer een apart en oud effect.
Zien jullie trouwens het kant en de strik? Dat is een rub on............Gekocht bij de Action. Ze hebben meerdere setjes voor maar 0,95 ct. Verschillende kleuren ook trouwens. Wit, grijs en zwart hebben ze .  Echt de moeite waard om even binnen te stappen als je in de buurt bent.
Iedereen een fijn weekend! Ik kom zo nog even terug want ik heb ook nog een ladenkastje gemaakt die ik wil showen........ ;-)
@ Frea. Als ik er nog zo een metallic doosje ga maken zal ik foto's maken. :-)


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Je hebt weer een paar hele fraaie kaarten gemaakt Bren, ook die zullen straks hoge ogen gaan gooien in je stalletje! Je zult zien dat je heel veel nodig hebt, want die mooie dingen die jij allemaal maakt zijn straks zo weg!! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen