zondag 1 april 2012

Mijn moeder en ik hebben besloten om eens op een creamarktje te gaan staan met al onze spulletjes. Dit zal zijn op 25 mei in Almere stad. Lijkt mij erg leuk om te doen maar een kraam van 4 meter is niet zomaar vol. Daar moet nog even hard aan gewerkt worden.
Hier weer een aantal handgemaakte Cameo's! Ik heb de kaartjes vandaag gestempeld. Ik ben in afwachting van een supergave vintage stempel. Speciaal voor achtergronden. Maar op 1 of andere manier kan die bestelling mijn voordeur niet vinden. Die stempel had ik graag op deze kaartjes gebruikt. Hopelijk komt hij morgen aan. En kan ik de rest met de nieuwe stempel maken.



Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Jij bent hier echt zo onwijs goed in Brenda! Cameos maken! Je kaartjes zien er geweldig uit en ik geloof goed dat je nog heel wat (leuk creatief) werk te verzetten hebt voor de markt. Ik denk dat je enorm gaat scoren daar, jouw werk kom je nl. niet bepaald vaak tegen. Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, nou. Bloos, bloos!
      Ik weet dat het anders is dan wat je veel ziet op dit soort markten maar daardoor maakt dit het ook wel weer extra spannend. Wat vinden mensen ervan? En willen mensen het daadwerkelijk kopen?
      Nouja, we gaan in ieder geval voor een leuke en gezellige dag! Hopelijk met een lekker zonnentje.... ;-)

      Verwijderen