dinsdag 10 april 2012

Metallic doosje

En weer een doosje in een andere stijl. Dit keer metallic zilver.  Het doosje zelf is van dozenkarton en de klep van 2 lagen zwart knutselkarton. Deksel is geembost met een embossingfolder van Tim H.
De deksel heb ik daarna voorzichtig ingesmeerd met Rub N Buff zilver.

De sluiting is van fimo. Ik heb hem een tijd geleden ingesmeerd met perfect pearls antiek blauw en met zilver Rub N Buff.  Daarna is hij perongeluk in de wasmachine terecht gekomen............ hahaha Mooi is hij geworden, he?

Het blaadje en de kleine roosjes zijn gemaakt van hete lijm , geplaatst onder en op een papieren bloem die ik zilverkleurig heb gemaakt.




Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Jeetje Brenda, wat is dat schitterend zeg! Hoe doe je dat nou allemaal weer? Je vertelt dat wel even zo vlug maar ik snap er helemaal niks van! Het ziet er echt uit als een metalen doosje. Ik ruik een mooie tutorial hier hihi!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet meer normaal Brenda zo mooi als dit doosje is geworden! Het lijkt wel van dat echte antiekzilver! Waanzinnig mooi gedaan en je hebt een perfecte embossing folder gebruikt! Echt top!!! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen