zondag 23 januari 2011

Birdcase Marocco

Gisteren mijn Marianne Design Birdcase Marocco binnen gekregen. Wat een leuk ding is dat, zeg!
Gelijk maar aan het werk gegaan. Ik vind het leuk als je een stans op meerdere manieren kunt gebruiken. En dat is met deze stans zeer zeker het geval.
Eerst gebruikt op de 'normale' manier.


Ok, ik ben iets eigenwijs! Ik heb er een aapje in geplaatst!

Verder heb ik er nog een theelichtje meegemaakt. Het was even een werkje, op de foto ook niet helemaal goed zichtbaar! Ik heb hem een antiek uiterlijk proberen te geven.

Toen bedacht ik dat als je de vorm uitelkaar trekt je er best ook andere dingen mee kunt maken........
Als je de bovenkant eraf haalt, en die vorm omdraait heb je een soort van hangbak. En als je het overgebleven deel in drieen knipt en met de twee buitenste delen kun je dan een bankje maken. Kijk maar naar deze kaart!


Het magnolia dametje heb ik eerst gekleurt met wateroplosbare crayons en na droging nog even een paar minuutjes in de koffie laten badderen. Geeft wel een leuk effect vind ik.
Zo en nu lekker aan de knutsel. Fijn weekend allemaal!


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

4 opmerkingen:

  1. Ja gaaf hè, om er zo van alles mee te bedenken! Het is ook zo'n leuke stans! Vind jouw creaties ook weer helemaal super. Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje zeg, wat heb jij een goeie iedeeën!! Hartstikke leuk allemaal! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat aapje vind ik dus echt grappig! Veeeel leuker dan een vogel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vogelkooi. Leuk bedacht het hangbakje.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen