zondag 16 januari 2011

I'm Back

Sorry dames,
Ik heb wel een hele tijd niks van mij laten horen. Om diverse redenen kwam het er maar niet van.
Ik heb niet helemaal stil gezeten en dat zal ik in de komende postings laten zien.

Ik gebruik graag verf maar 1 bekertje met water om uit te spoelen is vaak te weining en moet ik alsnog naar de kraan lopen om de kwast goed schoon te maken. Ik zocht dus iets om dat op te lossen. En dit is het resultaat.
3 kleine blikjes tonijn, eerst lekker de tonijn opsmikkelen, de blikjes goed schoonmaken en ontdoen van het etiket. Mooi papiertje eromheen en afwerken met een laagje glossy accents. Blikjes dmv de lijmpistool aan elkaar bevestigen.
Kwast eerst in bakje 1 , dan de restjes verf ontdoen in bakje 2 en bakje drie blijft zo goed als schoon.

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten