zaterdag 22 januari 2011

Ken je dat?

Gisterochtend stond ik bij de kassa van de supermarkt. Mijn boodschappen zorgvuldig in mijn mandje!
Ik wil mijn portemonee pakken en tot mijn schrik staat mijn tas open en was mijn portemonee niet te vinden.
He jakkie, dat heb ik weer! Mijn boodschappen verdwenen naar de servicebalie en ik teleurgesteld naar huis.
Hoe kan dat nou? Ben ik hem verloren? Is hij gestolen? Heb ik hem er thuis uitgehaald en weer vergeten in mijn tas te doen?
Thuis dus niks te vinden en met het pasje van manlief later maar even de boodschappen opgehaald.
Net voor de middag kreeg ik een mailtje dat iemand mijn portemonee had gevonden. Ik helemaal blij , hoewel er qua geld niet zoveel in zat, de tijd en moeite om al je pasjes te blokkeren en opnieuw aan te vragen, daar word je niet blij van.
Ik heb dus gisteravond even snel een bedankje gemaakt! Een pizzadoosje gevuld met chocolaatjes!


De lichtbruine bloemen zijn gemaakt met bloemstansen van Crealies en gewoon printerpapier. Ik heb ze eerst gemaakt en daarna in de koffie gedoopt. De randjes nog even met walnut stain distressinkt bewerkt. De takjes zijn natuurlijk ook van Crealies. De roze bloemen zijn ooit gekocht. (geen merk)

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Ach wat leuk Brenda, en wat fijn dat er nog eerlijke mensen zijn!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik voel helemaal met je mee, dan krijg je het even echt spaans benauwd zeg! Maar ik ben blij om te horen dat je alles weer terug hebt, ook al heeft het al met al een hoop voeten in aarde... Je hebt een prachtig bedankje gemaakt, daar zal de ontvanger blij mee zijn!! Groetjes, fijn weekend, Ira

    BeantwoordenVerwijderen