zaterdag 29 januari 2011

Goedemorgen dames,
Bedankt voor jullie lieve , leuke reacties! Altijd leuk om te lezen.
Ik heb de afgelopen week meerdere projectjes gemaakt maar die kan ik nog niet laten zien. De ontvangers mogen die natuurlijk nog niet zien.
En de komende week heb ik denk ik geen tijd om te knutselen. Vandaag ben ik jarig! 40 jaar alweer! En volgende week zijn Frank en ik 12,5 jaar getrouwd. Nu zijn we al 23 jaar samen maar die 12,5 jaar klinkt officieler hihi. We vertrekken donderdag voor een paar dagen naar Disney Parijs. Even lekker met zijn tweeen. En er moet ook nog gewerkt worden van te voren dus ik ben bang dat ik totaal geen tijd heb om te knutselen. Maar I'll be back!
Ok ben nog wel even bezig geweest met bloemen maken. Heb ik toch nog wat om te laten zien hihi


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte proficiat met je verjaardag Brenda! Ik hoop dat je tot nog toe een gezellige dag hebt? Je hebt in elk geval de komende tijd genoeg reden om een klein feestje te bouwen, heerlijk toch? Geniet er lekker van samen volgende week, ik geniet nog even van de prachtige bloemen die je hebt gemaakt! Groetjes, veel plezier vanavond nog! Ira x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Die bloemen zijn erg leuk, net prima flowers! (Is die bruine rechts boven een Tim Holtz die?) Veel plezier in Disneyland Parijs, geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen