zondag 16 januari 2011

Een cadeautje voor de juf

Onlangs was ik op de blog van Madeleifjuh en kwam daar een leuk idee voor een cadeauverpakking tegen. Ze heeft er ook een tut van gemaakt dus ga eens kijken!

Ik heb papier van Janneke Brinkman gebruikt. En verschillende stansen van Crealies.
Creative flowers Nr. 13 en Nr. 11
Creative borders Nr. 17
en de takjes zijn van de Shape Nr. cs 11 stans
De vlindertjes van Marianne design. Geembost met een cuttlebug embossingfolder. En geverft met mijn zelfgemaakte glitterverf.
De swirl is van de swirl stans van TimH alterations die. (ook geverft met mijn zelfgemaakte glitterverf)
De vorm waar ik op gestempeld heb, is gemaakt met de Inshape mal nr, 1 van Crealies.
De stempel bestaat uit 2 stempels en heb ik gemaskerd opgebracht. Van het vintage stoeltje ben ik het merk helaas vergeten en het dametje is uiteraard van Magnolia.

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Nou, hier kun je mee aankomen bij de juf zeg! Zal ze superblij mee zijn! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen