zaterdag 21 mei 2011

Uitslag Candy

Hello dames,
Een paar minuutjes te laat maar dat komt door het mooie weer! ;-)
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten. En natuurlijk iedereen die aan de candy meedoet, bedankt! Erg leuk!
Maar nu de uitslag! Aangezien er niet zoveel mensen meededen , heb ik besloten om het gewoon via briefjes te doen.

En die pastte gemakkelijk in een bakje
Daarna manlief op een stoel in de tuin neegezet.......;-) En hem bereid gevonden om het gelukkige lootje te trekken......


En tadaaaaaaa, The winner is







Bijna niet te zien hahaha maar als je hem vergroot zie je het duidelijk!

Ira

Gefeliciteerd Ira!
Mail je adres gegevens even naar mij en dan stuur ik het zo snel mogelijk op!

Voor de andere, bedankt voor het meedoen en wellicht komt er in de toekomst weer zo een candy voorbij!
Fijn weekend iedereen! En geniet van het mooie weer!


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

3 opmerkingen:

  1. Nou ja Brenda! Ik weet niet wat ik zie! Heb net de afwas gedaan en had me lekker achter de laptop geinstalleerd om even te gaan bloggen, zie ik dit geweldig leuke nieuws! Onwijs bedankt alvast voor het winnen van je meer dan geweldige candy en bedank je man ook namens mij, hij heeft schijnbaar magische handen ;-) Geniet ook lekker van het zonnetje en de rest van het weekend, groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ira gefeliciteerd!!! Veel plezier met deze prachtige candy! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen