zondag 1 mei 2011

Award

Sorry allemaal,
De tijd ertussenuit heeft iets langer geduurd dan de bedoeling was. Wegens ziekte, verbrandde vinger, werk en een nieuwe telefoon is het bloggen er even bij in geschoten.
Telefoon zul je zeggen?! Ja, ik heb een Samsung Galaxy S gekregen en wat een leuk speledingetje is dat. Vooral tijdrovend! ;-)
Iedereen is hier ondertussen wel ziek geweest. En dan echt ziek.! 5 a 6 dagen volledig out op de bank.
Mijn wijsvinger heeft ruzie met het lijm van mijn lijmpistool gehad. En dat is heeeeet, echt heet. De lijm belandde op mijn nagel en huid van mijn wijsvinger. Toen het afgekoelt was trok ik de lijm van mijn nagel..........maar dat liep door over mijn vinger. Resultaat was dat ik een stuk huid van mijn vinger had meegetrokken.
Natuurlijk hebben we ook nog wel genoten, hoor! Kan ook niet anders met dit weer! De tuin lekker weer aangepakt. Is nog niet helemaal klaar. Volgend weekend de tegels schoonmaken en dan kan het zwembad weer neergezet worden.




Een tijdje geleden kreeg ik van Ira deze hele lieve Award! Heel erg bedankt, Ira! Lief dat je aan mij gedacht hebt.
Ik vind het alleen zo moeilijk om deze Award door te geven. Iedereen maakt zulke mooie dingen dat kiezen voor een of meer personen zo oneerlijk voelt tegenover de andere. Dus mensen, gevoelmatig geef ik hem aan jullie allemaal maar virtueel wil ik hem aan Janita doorgeven. Haar geweldige tekeningen, haar veelzijdigheid spreken mij zeer aan. Ik hoop dat je deze award kan waarderen, Janita! Hij is je zo gegund! Bedankt voor al je mooie projecten en inspiratie.

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Hij is je van harte gegund Brenda!! Wat een avontuur met je lijmpistool zeg, vooral ook erg pijnlijk lijkt me...
    Trouwens nog heel hartelijk dank voor al je lieve, leuke en enthousiaste reacties en nog wel op al mijn berichtjes ;-)
    Om je vraag te beantwoorden: de meeste dingen maak ik voor familie en/of vrienden en ook heb
    hier eea thuis “uitgestald”, komt er echter iemand langs die ’t leuk vindt, dan verhuist m’n werkstuk dus gewoon gezellig naar een ander huis ;-) Maar sommige dingen houd ik echt voor onszelf, ha ha ha!
    Hoe is het verder met je? Alles goed hopelijk?
    Ik ga je een hele fijne avond toewensen!
    Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen