zondag 13 juni 2010

Kaart met zelfgemaakte stempels

Een kaartje voor mijn oma!
Ik heb een stempel van Michael Strong gebruikt. En gekleurd met pastelkrijt. Het vogeltje op de kaart is gestempeld met een zelf gemaakt stempeltje van foam. Ik heb het vogeltje eerst getekend op papier. Uitgeknipt en daarna 2 keer uit foam geknipt.
1 laag foam heb ik warm gemaakt met de heatgun en hem daarna snel met een embossingfolder door de Cuttlebug gehaald. Daarna de 2 foam vogeltjes op elkaar geplakt. En op een stukje plastic geplakt voor een beetje houvast. Zo maak je de leukste originele stempeltjes. Voor het  andere vogeltje en de bloemen op de enveloppe, daar heb ik ipv embossing de soldeerbout op los gelaten!



Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten