woensdag 9 juni 2010

Doosje

Mijn kamer is nog steeds niet af en kan niet lekker bij mijn spullen komen. Maarja, als het gaat kriebelen, dan moet je toch wat, he?
Gisteravond maar een paar spullentjes naar beneden gebracht! Onlangs heb ik een Sizzix Alterations die ( Tim Holtz) gekocht en die staarde mij al een tijdje aan. Dus daar maar iets mee gedaan.
Dit is het geworden!


Hij is wel grappig geworden, vind ik zelf! Je word ook wel inventief als je niet bij al je spullen kan komen.
Zo heb ik wattenstaafjes gebruikt en de topjes ingesmeerd met Liquid pearls.
En wat is deze stans van Tim Holtz toch geweldig, he?! Je kunt er zoveel kanten mee op!
Je kunt op de foto's klikken om een vergroting te zien.

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten