vrijdag 19 oktober 2012

Engeldoosje


Had weer eens zin om een doosje te maken. Geinspireerd door engeltjes en verband ( Bedankt Jacqueline! ;-) ) Het doosje zelf is 12 bij 12 cm en gemaakt van dozenkarton. Het engeltje is van gips en  zijn vleugels heb ik bedekt met witte veertjes. De hoeken, roos en pootjes zijn allen gemaakt van klei. Geverfd met witte acrylverf gemixt met een beetje blauwe inkt. Afgemaakt met gouden Rub N Buff. De grote rozen en de bloem in het midden zijn zelf gemaakt. Alles heb ik een likje van de gemixte verf gegeven. Het enige verband wat ik zo snel hier in huis kon vinden wat zeer elastisch verband. Ik kon trekken en plukken wat ik wilde maar het veerde steeds terug. Maar de aanhouder wint, he! Met een schaar kom je ook een heel eind.



 De knop op de voorzijde is mijn cold porcelain center van onderstaande post.  Doet het erg leuk vind ik.
En natuurlijk mijn zelfgemaakte pootjes, maar nu in het wit/goud.
Zo en nu weer naar het volgende project of zal ik eerst eens op gaan ruimen? Mijn werkplekje wordt steeds kleiner ;-)

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

7 opmerkingen:

  1. oOO wow zeg wat onwijs mooi, prachtig, ben zo dol op engelen he wahahaha.
    Super mooi geworden, enne dat gaasverband werkt ook erg verslavend hoor wahahaha.
    Ik ben trouwens met een soort gelijk doosje bezig, of eigenlijk is die al af, maar kan het nog niet op mijn blog zetten omdat het een kadootje is (het sneakie staat wel op mijn blog).
    Ik had je trouwens ook weer geantwoord op mijn blog, had ik beter hier weer kunnen doen wahahaha, maar er staat dus een antwoord voor jouw op mijn blog.

    Nou nogmaals complimenten voor je prachtige doosje.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en lief ziet dat er uit,mooi gemaakt,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is dit teer en lief geworden Bren! Prachtig qua kleur en dat gaasverband geeft het geheel iets heel romantisch mee! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee wat een plaatje Brenda. Echt super mooi gemaakt. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi doosje ! Super romantisch met die veertjes, engeltjes, euh alles eigenlijk. ;-)
    Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, hoe schattig! Echt een supermooi doosje zeg, en wat mooi dat je al die elementen zelf gemaakt hebt. Ik heb me meteen aangemeld als volger en heb nog even verder gekeken op je blog. Dat recept voor cold porselein ga ik eens uitproberen. Hoe lang kun je zoiets bewaren in een luchtdichte zak?

    BeantwoordenVerwijderen