zaterdag 13 oktober 2012

2 bakfietsjes

De cadeautjes zijn uitgedeeld dus ik kan het nu laten zien. Ik heb 2 bakfietsjes gemaakt. De eerste was voor mijn schoonzus haar verjaardag.

 
 
Gevuld met wat gezellige chocolaatjes en geld. Op de voorkant een klei plakaat met Gefeliciteerd erop.
 
De volgende bakfiets is voor een vriendinnetje van Max. Die viert vanavond haar verjaardag. Ook hier komen nog wat chocolaatjes en geld in.
 
 
 Haar naam moet natuurlijk voorop.
 
Ik vind ze zo leuk.Het is  een leuke manier om geld te geven. Ik heb de bakfiets wel op een ondergrondje geplakt voor de stevigheid. Ik heb daarvoor een stans van Marianne design gebruikt.


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

3 opmerkingen:

  1. mooie creaties maak je ik ben gelijk je volger geworden fijn weekend gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze beide super gaaf geworden zeg, echt een super idee, en idd zo is het veeeeeeel leuker om een kado te geven.

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig gemaakt Brenda! Een superorigineel cadeautje zeg! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen