dinsdag 24 mei 2011

Ahhhhh zo zielig!

Bedankt voor jullie lieve reacties. Altijd leuk om te lezen wat andere mensen van je creaties vinden.

Vanmiddag kwam ik uit mijn werk en vond meerdere bloeddruppeltjes op de grond. Nu gebeurd dat al een maand ongeveer dat we regelmatig een paar druppeltjes vinden. We hebben een grote rode kater genaamd Punkie. En de afgelopen tijd heb ik zijn pootjes al regelmatig onderzocht op sneetjes, maar nooit iets kunnen vinden.
Tot ik vanmiddag naar hem keek en een plasje bloed naast hem zag liggen....... Ik heb hem gauw opgepakt en op zijn rug gelegd om zijn pootjes te bekijken........Niks!
Nouja, niet aan zijn pootjes........Max had iets meer zicht  tussen zijn benen en schreeuwde. Zijn pipi bloed, het is helemaal rood.
Dus we zaten na 3 kwartier bij de dierenarts. Gelukkig niks ernstig maar zijn plassertje was heftig ontstoken en door het steeds 'schoon' te likken hield hij dat in stand. En maakte het erger.
Enfin , zalfje mee en smeren maar...........
Maar hij mag er natuurlijk niet aan likken. Lampenkap dus. En niet zo een kleine ook. Zo zielig. Hij raakt al helemaal over zijn toeren van een halsbandje. De afgelopen 4 uur is hij al met dat ding aan het vechten. Het is hem al tot 3 x toe gelukt om Het ding af te krijgen. Hij botst ook overal tegenaan met Het ding. Hopelijk berust hij zich erin dat hij Het ding nog wel een week moet dragen!

Het is wel een saaie lampenkap, he?
Hihi, don't worry, hier laat ik mijn creativiteit maar even aan voorbij gaan.

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

3 opmerkingen:

  1. ach gossie. die katten van mij zouden er ook gek van worden ja..ben trouwens wel heel benieuwd hoe de kap eruit ziet als je je uitgeleefd hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ja, da's inderdaad zielig zeg, dat kleine beestje met die grote kap om, maar ja, wat moet dat moet! Overigens zou jij uitstekend in staat zijn om zelfs van die kap iets geweldigs te maken, maar of jullie kater daar nou gelukkig mee zou zijn??? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat zielig! En zo'n kap zit zo vervelend... maar wel even nodig! Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen