zondag 20 maart 2011

Labels van zelfgeschept papier

Max heeft aanstaande dinsdag zijn spreekbeurt. Hij wilde het heel graag over papier hebben. Helaas zijn alle drie de nog werkende papiermolens in het weekend niet open. In ieder geval , dit weekend dan.  Dus zijn we gisteren zelf papier wezen scheppen. Het is toch veel leuker om zelf te doen, niet dan? En hij heeft gelijk wat voorbeeldjes om te laten zien.

Hier waren ze klaar maar nog niet gestreken.
We hebben meerdere dingen geprobeerd om toe te voegen. Zoals parfum, grassprieten en mijn favoriet, koffieprut........
Van het papier met koffieprut heb ik deze labeltjes gemaakt!

Zijn ze niet schattig?
En ze ruiken nog naar koffie ook. hihi

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Ja, dat is zéker een onwijs leuke bezigheid om te doen! Ik kan me nog herinneren dat het altijd een behoorlijk rommeltje in m'n keuken was wanneer ik daar mee aan de gang ging, en maar kijken wat ik er in kon verwerken, ha ha ha! Vind je tags heel erg mooi geworden (jammer dat ik ze niet kan ruiken, zometeen zelf maar een bakkie zetten ;0)en wat leuk voor Max, die kan straks echt een geweldige spreekbeurt houden! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen