zondag 20 maart 2011

Gealterde doos

Voor mijn zelfgemaakte rubbermallen zocht ik nog een opbergmogelijkheid. Zoonlief had nog een doos waar speelgoed in gezeten had. Die heb ik gealterd. Ik heb het eerst grof gecrackeld. Afgewerkt met Rubb n buff antiek goud. Plaatje van internet. Wat stempels en een swirl van de Tim H. swirls die. De hoekjes zijn van een cuttlebug stans. Gekleurd met de Rubb n buff. Simpel en plat maar mijn opbergdozen moeten wel stapelbaar zijn. Want zooo groot is mijn werkplekje nou ook weer niet ;-)
De knoop aan de voorkant is van fimo.
Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Wat een stoer doosje Brenda, het lijkt wel van dat oude geschuurde hout; ik denk alleen wel dat je binnenkort weer zo'n mooi doosje kunt gaan maken want met jouw knutseltempo heb je straks ruimte nodig ha ha ha!! Groetjes, fijne avond, Ira

    BeantwoordenVerwijderen