zondag 28 november 2010

kerstkaartje

Goedemorgen allemaal,
Dit kaartje heb ik gisteren gemaakt. Ik heb niet zoveel kerststempels maar je kunt natuurlijk ook van een gewone stempel een kerststempeltje maken. Ik heb dit uiltje eerst gestempeld en daarna een kerstmutsje erop getekend. Met rode embossingpoeder en fluweelpoeder heb ik het afgemaakt. Het fluweelpoeder zit ook op de blaadjes. De vorm van de sneeuwvlok in het midden heb ik zelf geknipt. Eerst moet je je papier op een bepaalde manier vouwen en dan stukjes eruit knippen. Zo leuk. Als ik vanmiddag nog even tijd heb zal ik de speciale vouw nog even op de foto zetten. De sneeuwvlok heb ik eerst rechtgestreken en daarna in de rode embossingpoeder gezet.


Ik ga eerst zo maar even de stad in. Even kijken of ik een leuk voederhuisje voor de vogels kan vinden. Aangezien de voorspelling voor morgen veel sneeuw is, kunnen we dat maar beter vandaag al op orde hebben, niet dan?!

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten