zondag 21 november 2010

Challenge Alles met en over kleuren met Derwents.

Onlangs was ik op de blog van Alles met en over kleuren met Derwents.  Nu heb ik die ook maar doe daar eigenlijk (te) weinig mee. Dus besloot ik mee te doen aan de challenge. Je mag alles maken, zolang je maar Derwents potloden gebruikt. Ik heb niet zo veel stempels die mensen normaal gebruiken voor het gebruik van de potloden. Dus heb ik het over een hele andere boeg gegooit. Grungy Derwents hahahaha
Alle kleuren zijn van de potloden.
Voor de achtergrond heb ik gebruikt
C220
C330
C360
C370
C380
C660
Voor het uiltje
C040
C080
C220
C610
Voor de bloemetjes
C 080
C330
C610


Het uiltje is van Inkadinkado, tekst van Hero arts, achtergrond is geembost met een folder van Sizzix, Tim H alterations en de takjes en de bloemetjes zijn van Crealies stansen.

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

5 opmerkingen:

  1. Supergaaf effect! Je ziet wel wat voor mogelijkheden je hebt met Derwents! Ik vind ze heerlijk om mee te werken, vindt persoonlijk het effect mooier dan met copics. Mooie kaart! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, heel mooi gemaakt zeg.
    Ben gelijk volger bij je geworden. Kom graag nog eens bij je kijken.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer heel wat anders, maar niet minder mooi, bedankt voor de deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een ontzettend leuke kaart. En dat allemaal met de Derwentjes! Leuk dat je meedoet aan de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vreselijk mooi, je ben erg kleurgevoelig.

    BeantwoordenVerwijderen