dinsdag 17 september 2013

2 gepimte fotoinsteekalbums.

Morgen sta ik weer op een marktje. Gisteren heb ik nog even snel 2 fotoinsteekmapjes gepimt.

De bloem in het midden is zelfgemaakt. De rest is van I am Roses. De center van de grote bloem bestaat uit klei en van dat bling bling bij de Big Bazaar vandaan. Verder heb ik nog wat embellies gebruikt uit 1 van mijn mallen. De letters komen van een TimH stans. Het kant op de linkerrand is van een soort van plastic en komt bij de action vandaan. Ondanks dat het plastic is laat het zich wel lekker kleuren met inkt.




Ik vind ze wel leuk geworden. Ondanks dat er veel op zit zijn ze toch nog redelijk plat waardoor je het gemakkelijk mee kunt nemen. 


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Dat ziet er weer heel gezellig uit Brenda, heerlijk, met al die mooie versieringen erop! Hoe is het verder met je? Alles goed hopelijk? Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen