zaterdag 2 februari 2013

Geboortedoos

Hallo allemaal,
Deze heb ik van de week gemaakt maar kon het nog niet laten zien. Wilde eerst nog even toestemming van de ontvanger hebben om het te plaatsen ivm met gegevens.
Dit cadeautje is voor de dochter van een hele goede vriendin. En na hele lange tijd hebben we elkaar vandaag weer gezien. Het was weer erg gezellig, als vanouds!

 Het doosje is weer gemaakt van dozenkarton, en het lichte roze heb ik geembost. De deksel bestaat uit decopapier van de Action ( gestanst met een stans van Timmie) en uit Vellum. Het babytje is van klei en ligt op een klein stukje verband. Ik wilde het niet te druk maken dus geen bloemetjes ed. op dit doosje.
Aan de voorkant ook een vijftal eyelets gezet om het geheel wat te breken , om het net dat beetje extra te geven. De pootjes zijn weer gemaakt van klei.
  Ik heb de geboortetijd gestempeld en het klokje in een laagje glossy accents gezet en daarna op een ondergrondje van Action papier, gestanst met een stans van Marianne Design.

 De cijfers en letters die ik gebruikt heb komen van een Tim H. stans.
In het doosje staat het wandelwagentje, Hier heb ik een doosje van gemaakt. Hierin zitten 2 gripzakjes met 2 labeltjes. Tandjes en haartjes.



Even een detailfoto van de letters. Ik heb ze eerst geembost met een bolletjesfolder en daarna een laagje glossy accents eroverheen. Geeft een mooi effect he?
Iedereen een heel fijn weekend!

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Brenda wat is dit weer PRACHTIG zeg.
    Wat een mooie vorm doosje en mooie zachte kleuren, vind de details ook zo schitterend.
    Het kinderwagentje is ook geweldig.
    Je pootjes blijf ik jaloers op wahahaha, ik krijg ze nog niet zo mooi strak om een doosje heen.
    Dit is een geweldig mooi geboorte kado geworden zeg.

    Jij ook fijn weekend.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een teder stukje werk Bren... zo onwijs lief gemaakt met die schitterende kleurtjes en lieve kleine babietje bovenop. Een doosje om echt te koesteren!! Geniet van je weekend, groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen