maandag 27 augustus 2012

Bureau organizer

Binnenkort mijn kamer weer eens helemaal opruimen en reorganiseren. Het is echt een bende ;-) Al die losse potjes, schaaltjes enz enz op mijn bureau.
Ik wilde al een tijdje dit maken maar kwam er steeds niet toe en ik had dozenkarton nodig van minimaal 80 cm lang. Vorige week een kast gehaald bij IKEA en die hebben daar mooie dozen voor. HIj is dus 80 cm lang en 20 cm diep. Ik heb eerst het frame gemaakt en daarna ben ik de vakjes gaan plaatsen. De buitenkant is is bekleed met stof. Een oude rok en een hesje. Achteraf doordrenkt met een waterige gesso. Afgemaakt met een goud wax. De klep heb ik erop gemaakt zodat ik mijn daglamp daar mooi op kan zetten. Vandaar dat ik de versiering ook plat heb gehouden. Foto's zijn niet helemaal geweldig. Dit komt omdat het best een groot ding is om mooi op de foto te krijgen.

 

 
 
 
 
En voor diegene die hem rondom wil zien heb ik nog even een snel filmpje gemaakt.
 
Als mijn kamer weer netjes en ingericht is zal ik de gevulde organizer laten zien.
 


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Wat een leuk project Brenda! (En waar die Ikea al niet allemaal goed voor is ;-) Wij willen al geruime tijd gaan kijken naar de verbouwde vestiging in Eindhoven, maar 't komt er maar niet van! Jij kunt in elk geval genieten van een gave organizer in je kamer! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen