woensdag 29 juni 2011

Wat een verrassing!

Vanmiddag toen ik thuis kwam lag er een hele stapel post op de deurmat. Je kent het wel, post die je liever niet wil hebben, post die zo linea recta de oudpapierbak in kan. Maar er zat 1 hele leuke enveloppe tussen.
Van blogdinnetje Ira. Wat een leuke verrassing en zo lief!

Is hij niet geweldig!
Heel erg bedankt,Ira! Ik vind hem prachtig!

Ik zal de komende tijd weer wat meer gaan posten. Op dit moment is het redelijk hectisch hier. De jongens hebben beide 2 leraren. Voor het ene stel moet er nog een trouwkaart, en 2 afscheidsvakantie cadeautjes komen en voor het andere stel, nog 2 verjaardag surprises en afscheidscadeautjes. De helft is klaar en zal ik de komende dagen posten.
Nou, wat leuk! Zie ik net op de site van Art Journey dat mijn boekenlegger als 1 van Hilly haar favorieten is gekozen.
Ik voel mij vereerd!

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Voor iemand zoals jij maak ik dat graag Bren, heel veel leesplezier gewenst! Liefs, Ira x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ira é uma pessoa especial! Gosto muito dela também! E foi através do blog de Ira que achei o seu!

    BeantwoordenVerwijderen