zondag 28 november 2010

Creativiteit maar dan anders...........

Nouja, als ik dan toch mijn gezin aan het 'voorstellen' ben, moet manlief er natuurlijk ook bij. Nee, die heb ik niet gemaakt! ;-)
Nu is hij ook erg creatief maar met een papiertje en wat lijm zal je hem niet bezig zien.
Muzikaal is hij wel. Hij speelt meerdere instrumenten, schrijft teksten en componeert muziek.
Op dit moment speelt hij in een band. Een reggaeband. Ze zijn pas begonnen maar het klinkt al aardig, al zeg ik het zelf!
Benieuwd? Hieronder staat een nummer die ze bij hun eerste optreden hebben gespeeld. Mijn man zit achter de drums en zingt erbij.
http://www.youtube.com/user/willemsmit#p/u/3/wggDhniV6n8

Ondertussen ben ik weer met heel wat projecten bezig. Zo ook het voorbereiden van de foto tutorial voor het maken van het metaalachtig papier. Ik zal die morgen in de namiddag plaatsen.


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Oh wat leuk Brenda om ook eens iets te horen over je man! Ik ga zeker even luisteren op You Tube. Wij zijn echte muziek liefhebbers hier. Ik weet niet o f jullie The Voice of Holland volgen, maar daar zit momenteel een kandidaat in die ook helemaal in de reggae zit. Hij is ook erg goed!! Fijn weekend nog, Frea

    BeantwoordenVerwijderen