vrijdag 31 mei 2013

Cadeau voor de juf!


Deze had ik gemaakt voor de challenge van I am Roses you tube challenge. Maar ik kom er niet aan toe om er een video van te maken. Hij is al meerdere keren mislukt!  Dus ik laat de challenge maar even voor wat het is en plaats hem alleen op mijn blog. Het is een doosje gemaakt voor 4 grote waxinelichten. De waxinelichten heb ik weer gestempeld met dezelfde dame( Marianne design) als op het doosje.  De strik heb ik gemaakt met de Bowdabra. De roosjes, blaadjes, stampers zijn van Iamroses. Net als de witte bloempjes.
 
De liniaaltjes zijn gemaakt van een stempeltje van Artjourney. Het potlootje komt van de vloer van de IKEA. Elke keer als we daar zijn speurt Max de gehele IKEA af  naar potloden op de grond. ;-)
het hoekje is van klei en uit een malletje. De gouden boog is van een Joy stans. De kralen sprays zijn zelfgemaakt. 

Het acetate heb ik eerst geembost.  Langs de rand van de deksel zit kant en een bloemenlintje. 

De bloem in het midden van het doosje houdt de kaarsjes op zijn plaats. 

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

3 opmerkingen:

  1. This turned out beautiful! Thanks for playing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chic doosje Brenda, heel mooi versierd met die prachtige dame op de voorzijde en al het andere fraais! Een super cadeautje! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwwwwww daar moet de juf wel heel blij mee zijn geweest:)

    BeantwoordenVerwijderen