zondag 24 februari 2013

Tim Holtz Tattered floral challenge


Hallo allemaal,
Dit keer weer iets heel anders. Ik zag dat Tim Holtz een challenge houd. Maakt niet uit wat je maakt, als je de Tattered floral stans maar gebruikt. Iedereen maakt bloemen van bloemen. Maar ik wilde wat anders.
Dit is een canvas van 20 bij 20 cm. De vlinder is opgebouwd met uiteraard alleen de die cuts van de Tattered floral stans. Het materiaal wat ik gebruikt heb is dozen karton en koffiefilters. Veel inkt en glitters.Het staartje is van klei uit 1 van mijn zelfgemaakte mallen.



I made a butterfly out of Tattered floral die-cuts on a canvas (20 cm by 20 cm).  A little bit out of the box thinking ;-). 
I used coffee filter and an old cardboard box. Lots of inks and giltters.

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

7 opmerkingen:

  1. ooh wat een bjoetie ! Liefs joyce
    ps ik geef een candy weg op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om buiten de lijntjes te denken,het is een waar kunstwerk,mooie kleuren ook,veel succes met de challenge maar ik vindt het al een topper,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful!!! You have an amazing talent :)
    Connie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk en DIT vind ik nou helemaal top hè Brenda! Die stansen zijn inderdaad voor meer dingen geschikt en zoals jij deze stans hebt gebruikt is echt waanzinnig mooi, je hebt prachtige kleuren voor je exotische vlinder gebruikt, van mij mag je winnen meid! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is just fantastic. So creative!!!! Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen