maandag 11 februari 2013

Baby kaartje

Hallo allemaal,
Iedereen een goed weekend gehad? Afgelopen zaterdag is het toch nog gelukt om mijn verjaardag te vieren. Het was weer heel erg gezellig.
Van mijn moeder kreeg ik een aantal mallen , en iridescent medium. Deze medium is veel dikker dat de medium die ik al had. Dus gisteren gelijk maar het 1 en ander uitgeprobeerd.

Marianne Design heeft weer een challenge lopen en ben ik daar  voor aan de slag gegaan. 
De opdracht was: Maak een babykaart! Uiteraard met de  producten van MD.



Dit is wat ik van MD heb gebruikt
Het wandelwagentje (gemaakt van ribbelkarton)
Alle takjes en bladeren
De gerolde rozen ( deze heb ik eerst geinkt, daarna laagje inidescent medium.)
En de tag.
De grote parels en het engeltje zijn van klei. Het vogeltje is van cold porcelin.
Nadat alles op zijn plaats was geplakt ben ik er met witte acrylverf overheen gegaan.


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig geheel is het weer geworden Brenda, vind de kleuren ook zo ontzettend mooi.
    Kijk er naar en zie weer wat nieuws,...je blijft ontdekken op deze kaart.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzondere kaart heb je gemaakt voor een baby.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie elementen heb je toch weer verwerkt op je babykaart Brenda, ik ben het helemaal eens met Jacqueline, je blijft naar alle details kijken! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, amai, amai wat een prachtig werk weer !

    BeantwoordenVerwijderen