zondag 4 november 2012

Art Journal tekening

 
Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn voorgaande blogs. Erg leuk om te lezen.
 
Weer eens een tekening dit keer. Ik mis de zomer nu al en we moeten nog zo lang voordat we weer volop van het zonnetje kunnen genieten. Summer angel is al in winterslaap ;-)
Deze tekening ben ik al heel erg lang geleden begonnen. Ik had het gezichtje en het lijfje al getekend. Steeds wist ik maar niet hoe ik het haar moest doen. Tot ik op het SA forum een art journal page van Creanne zag. Ze had allemaal bloementjes voor het haar gebruikt. En ineens wist ik hoe ik de tekening af moest maken. Bloemen en bladeren dus. 
 
 
En nu weer verder met het volgende project............
Fijne zondag allemaal!

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Heerlijk, wat een creatieve uitspatting weer Bren, lekker fleurig en oh ja, wat mis ik de zomer ook enorm! Maar door dit soort zonnige creaties schijnt de zon toch een beetje in huis ;-) Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen