donderdag 1 november 2012

2 Engelendoosjes

Afgelopen dinsdag kwam mijn vriendin Mariska knutselen. Zo vond mijn engelendoosje prachtig dus ik vond dat een mooi project om te gaan maken op die avond.

De eerste is van mij.


 
 En deze is door mijn vriendin Mariska gemaakt. Ze vind zichzelf niet zo creatief maar zeg nou zelf, hij is toch prachtig geworden?! Ze heeft ontzettend mooi papier uitgekozen. Ze heeft papier van de Sharon Ann collection , Crimson romance gebruikt.


Leuk om te zien hoe verschillend zo een doosje kan worden alleen al door de keuze van het papier he?


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zo samen aan de freubel! Vind allebei jullie doosjes super geworden, zo mooi versierd! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he zo een dagje, ik heb dat vorige week gehad met mijn collega, die heb ik aan het scrappen geholpen wahaha.
    Ik vind jullie beide doosjes erg mooi, en idd zo leuk om te zien dat kleuren zoveel doen.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen