zaterdag 7 april 2012

Allemaal doosjes

Hallo allemaal,
Genieten jullie ook zo van het paasweekend. Bij ons is het , niks moet en alles mag! Heerlijk! Iedereen is hier thuis! Ik ben gisteren en vandaag bezig geweest met een aantal doosjes.
Max heeft een meester en ook hij gaat binnenkort zijn verjaardag vieren met de klas. Voor een man een leuk doosje bedenken is toch heel anders dan voor een vrouw. Maar ik denk dat deze wel manlijk genoeg is. De klep in het midden gaat in zijn geheel open. Nog even een lekkere traktatie verzinnen om erin te doen en Max heeft weer een origineel cadeautje .




Het tweede doosje is voor op de markt. Ik heb het doosje eerst blauw geverft en nog wat thee kleurige inkt erover gedaan. Daarna keukenpapier uit elkaar gehaald en bestempeld met mijn nieuwe  Hero arts stempel. Dit in stukken gescheurd en met mod podge opgebracht. De sierknoop is van een eigengemaakte vorm en is gemaakt van hete lijm uit de gluegun. Tijdens het hard worden een spitpen erin gedrukt en je hebt een originele super brad. :-) Ook de cameo is gemaakt van hete lijm.




Het derde doosje is ook voor op de markt. Het babytje is gemaakt van hete lijm en het dekentje is van kant gedoopt in een gipsbadje. Daarna gekleurd. De binnenkant van het doosje heb ik verdeeld in 2 vakjes. Ik doe daar 2 gripzakjes in. Zo kun je er tandjes en haartjes in bewaren. De button is gemaakt van fimo.




Dit tasje was even een probeersel. Hij is gemaakt van dozenkarton  ( zoals alle doosjes) en gemaakt met de Barokdie van Tim Holtz.




Hele fijne paasdagen iedereen!

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

3 opmerkingen:

  1. Méid, wat ben jij weer lekker bezig geweest! Je doosjes zien er geweldig uit, dat autodoosje, echt zo gaaf en je Franse doosje ziet er ook al zo prachtig uit, maar ja, mijn favoriete kleur hè. Je hebt zo voor de markt erg gave stukken om te laten zien Brenda! Fijne dagen, liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Brenda, wat een originele creaties heb je gemaakt zeg! Helemaal super! Vind vooral het tweede doosje erg mooi. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nossa...quantas caixas! Adorei o calhambeque!! Feliz Páscoa!

    BeantwoordenVerwijderen