zondag 3 april 2011

Schrift voor mijn ideeen.

Bij de Albert Heijn verkopen ze gerecylde schriften. Voordeel van deze schriften is dat de kaft van goed dik karton is gemaakt. Ik zocht nog een leuke manier om mijn ideetjes in op te schijven.  Dus dit schrift is perfect.
Ik merk wel dat ik een beetje in de kleuren blauw, groen , paars en goud blijf hangen . Niet eens express  maar het eindigd op 1 of andere manier toch steeds met deze kleuren.hahaha. Bij het volgende project geef ik mijzelf dus een opdracht. GEBRUIK TOTAAL ANDERE KLEUREN.


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne creatieve zondag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel mooi, ene je durft best iets te proberen. Ik dacht altijd dat als ik zoeen mooi vel papier heb ,moet ik er iets goeds van maken, dat neemt veel plezier weg. Mijn vader zij eens tegen mij, er is genoeg papier op de wereld, als het niet lukt, begin je gewoon opnieuw. Dat ben ik nooit vergeten. Nu ben ik niet meer bang iets fout te doen. Gewoon lekker plakken,verfen,tekenen what ever, gewoon lekker bezig zijn. Als het niet lukt gooi je het in de open haard. Iets anders. Mijn zusje woont ook in Almere,op de Jan Dirk v. exterlaan, geloof Almere Buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee, met zo'n prachtig schrift komt de inspiratie ook vast vanzelf! En ik snap dat wel hoor, ik denk dat we allemaal favoriete kleuren hebben, maar soms is het inderdaad erg leuk om jezelf een beetje uit te dagen, kijken of wat je in je hoofd hebt ook een beetje wil lukken!
    Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen