zondag 13 februari 2011

Tekening van oudste zoon

Gisteravond wilde ik wel wat doen, maar had niet zoveel zin om boven te gaan zitten.  Dan maar een tekening, daar heb je alleen papier , potlood en gum voor nodig!  Ik wilde wel eens voor mijzelf uitproberen of ik een gezicht van een foto na kon tekenen dus ging op zoek naar een foto van Rick. Ik had dit nog nooit gedaan maar het is zeker iets wat ik ga proberen om meer te doen. Ze zeggen over tekenen dat hoe vaker je het doet, hoe beter het word.

Dit is de foto die ik heb gebruikt !

Oké , hij is niet perfect maar ben best trots op het resultaat.
Rick zag hem vanochtend en zei, Cool, dat ben ik!  ;-)


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. Meid, wat knáp! Je hebt Rick héél erg goed getroffen zeg! Wat heerlijk dat je dat zo in je vingers hebt!! (ik kom niet verder dan bloemetjes en doodles ha ha ha!! maar ik kan nu dus lekker genieten van jouw talent!!). Geniet van je zondag, liefs, Ira x

    BeantwoordenVerwijderen