maandag 11 oktober 2010

Nog een bloemstukje

Goedemorgen,
De werkweek is weer begonnen. De jongens zijn naar school en ik ben mij alvast aan het klaarmaken voor het werk. Gisteravond heb ik nog een bloemstukje gemaakt. ook deze is weer rond de 18 cm in de lengte. Ik denk dat ik er meerdere ga maken om toe te voegen aan mijn shoppie. Vanavond maar eens experimenteren met verschillende soorten bloemen en even kijken wat ik er nog meer mee kan doen.

Als voorbeeld heb ik hem even op een minialbum gelegd waar ik mee bezig ben.
Ziet er toch leuk uit?


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

1 opmerking:

  1. mooi zeg! ik heb even rondgeneusd op je blog en ik zie echt super mooie dingen! ik vind het erg leuk dat je zoveel verschillende dingen doet en maakt. je bloemstuk is prachtgig.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen