zondag 6 juni 2010

Schoentje

Onlangs hebben we kaarten voor een concert van Andre Riui gewonnen. En die wilde we graag aan mijn moeder cadeau doen. Ik zocht dus ook een originele manier om die kaarten te geven. Op internet kwam ik HET idee tegen.
Een schoentje! En ik ben het gaan uitproberen. Geweldig leuk om te maken en om te zien. Ik heb papier gebruikt uit een vintageblokje van de Action. Supergoedkoop papier maar zoooo leuk. Het bruine karton is gewoon karton van die grote bladen 50/70 cm. Het bloemetje is gemaakt van crepepapier.
Hier is de site waar je een tutorial kan volgen voor zowel het schoentje als de bloem.
http://artfulaffirmations.blogspot.com/2010/01/elegant-shoe-tutorial.html
Het is zeker een aanrader om daar eens te gaan kijken.

Dit is mijn uitwerking van het schoentje.....

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten