vrijdag 6 april 2012

Kaartje met vlinders

Hallo allemaal,
Ik blijf het moeillijk vinden om de juiste kleuren bij elkaar te zoeken. Aan de ene kant wil ik heel veel verschillende kleuren en al ik dat dan gedaan heb, vind ik het kwa kleuren weer veel te fel. Dit was zo een combinatie....... felrood, fel oranje, fel groen. Ik heb alles afgezwakt met een teadie inkt. Op zich vind ik het wel wat hebben maar ben er ook weer niet 100% tevreden mee. Weet niet wat het is. Maar we blijven prutsen en proberen. Jullie tips zijn welkom! Hoe doen jullie dat? De multicolorkaarten.








Dit kaartje doet mee met 2 challenges

http://wildorchidchallenge.blogspot.com/2012/04/week-46things-with-wings.html

http://stampartic.blogspot.com/2012/04/april-challenge.html (flowers, doily, 3 diecuts/punches)


Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

3 opmerkingen:

  1. Hoi Brenda, ik vind je kaartje heel leuk geworden en de kleuren zijn gewoon prima samen. Ik doe het altijd een beetje op gevoel, kan dat ook maar moeilijk uitleggen eerlijk gezegd hihi!! Dus sorry, aan mij heb je niet veel. Fijne dagen, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, die cameo op de dressform en het is heel herkenbaar hoor, dat kijken, passen, neerleggen, weghalen, iets anders neerleggen om te zien hoe het staat, doe ik nl. ook ;-) Vind je kaart heel erg geslaagd! Niet twijfelen dus. Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. Thanks for joining us at WOC this time x

    BeantwoordenVerwijderen