maandag 7 maart 2011

Mixed media van tasje mal Crealies

Goedemorgen allemaal,
Gisteren lekker geknutseld. Ik heb gisteren een mixed media doosje gemaakt van de tasjes mal nr 8 van Crealies.
Ik heb eerst de drie delen van het tasje aan beide zijde in de gesso gezet. Toen dat droog was ben ik met  verfrommeld tissuepapier relief gaan maken op alle delen. Daarna ben ik met 4 kleuren verf , stempels en gesso aan de slag gegaan. Lekker kliederen! ;-) Als laatste heb ik op sommige plekken perfect pearls goud met water opgebracht.
De boog van het tasje heb ik in het midden een keer extra naar beneden geplakt, zodat je twee kleine boogjes krijgt. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts en de centers bestaan uit kralen en fimo.
Het jurkje is een afbeelding van internet en die heb ik afgewerkt met stof en een parelstring. Vier steentjes als voetjes eronder en klaar was het tasje/doosje.


Hier komt nog een minialbum  in maar daar ben ik nog mee bezig. Het minialbum heeft dezelfde vorm als het doosje.

Leuk dat je kwam kijken! Een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes, Brenda

Dit doosje doet mee met de Wild Orchid Crafts challenge

4 opmerkingen:

  1. Práchtige kleuren blauw heb je hiervoor gebruikt Brenda! Ik vind het een heel kunstzinnig geheel geworden, mooie materialen ook! Ben benieuwd naar je - ongetwijfeld hier super goed bijpassend! - tasje! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor Brenda, het is je gelukt . Ik vind hem waanzinnig mooi geworden en helemaal in de MM stijl. leuk om te bewonderen en zo je dag te beginnen zeg....Dank je wel dat je het Ala Anita tasje ook in deze stijl zo mooi naar voren laat komen, klasse...Ben benieuwd naar je leuke boekje...zet um op!!!!

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch creatief Brenda! Prachtig gedaan, en die kleuren zijn top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw dat is een echt kunst werk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen